Vänskap<3

Shoron And Me

Till en vän...

du är samtliga färger på livets palett och när något känns fel kan du vända de rätt

du kan texten och sången i alla min musik och för mig är du helt enkelt speciell och unik

ja du har blivit min vän å jag vet var du står de är du som finns kvar när de andra gå

jag önskar dig enbart lycka i livet och ber dig att inte ta allting för givet

men en sak är säkert de lovar jag dig att alltid ska du vara viktig för mig

 

"den största glädjen du kan ha är att göra andra glad"

"enda sättet att få en vän är att själv vara en"

Kommentarer
Postat av: Sharona

åh så söt du är bunny<3 jättefint skrivit, du betyder så mycket för mig<3<3<3

2009-11-15 @ 17:13:19
URL: http://sharonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0